مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-06اجتماعي

دستور تخلیه کمپ های ترک اعتیاد در مدارس بلااستفاده


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تخلیه مدارس بلا استفاده که در اختیار کمپ های ترک اعتیاد قرار دارند، گفت: آموزش و پرورش مطالبه گری لازم را داشته باشد و قراردادهای این کمپ ها زودتر به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اسدالله عباسی دیروز در حاشیه نشست ستاد خانواده و جوانی جمعیت استان گیلان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود، اظهار کرد: کمپ های ترک اعتیاد که مدارس بلا استفاده آموزش و پرورش را در اختیار دارند، باید این محل ها را تخلیه کنند.

وی از اداره کل آموزش و پرورش استان خواست با هماهنگی دستگاه قضا و متولیان امر مطالبه گری لازم را داشته باشد و افزود: شهرداری ها مکلف به ساماندهی معتادان متجاهر در مراکز ویژه هستند و معتادان خود معرف نیاز به بستری در کمپ ندارند.

استاندار گیلان از دانشگاه علوم پزشکی خواست فرایند تشخیص معتادان را بررسی کند و گفت: معتادان خود معرف باید سرپایی خدمت بگیرند و نیاز به بستری ندارند.

عباسی با بیان اینکه حادثه گام اول رهایی استان ما را اندوهگین کرد، یادآور شد: فرمانداران طی جلسه ای، وضعیت فعالیت کمپ های ترک اعتیاد و رعایت استانداردهای لازم در آن ها را مورد بررسی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور تخلیه کمپ های ترک اعتیاد در مدارس بلااستفاده

دستور تخلیه کمپ های ترک اعتیاد در مدارس بلااستفاده